Magista wyznacza piłkarskie trendy

Kiedy Nike wypuściło na rynek swój nowy model obuwia piłkarskiego o tajemniczej nazwie „Magista”, wielu przecierało oczy ze zdumienia. Nowe korki wyglądały niecodziennie ze swoim wysokim stanem, sięgającym daleko ponad kostkę.

Nike Magista zrewolucjonizowały dotychczasowe postrzeganie korków piłkarskich. Pokazały, że można dalece wybiec od przyjętych trendów, oferując sprzęt efektowny, a zarazem gwarantujący jeszcze większy komfort użytkownikowi.

Korki Nike Magista chronią kostkę i staw skokowy zawodnika, nie powodując przy tym dyskomfortu, który mógłby przeszkadzać w skutecznej grze. Dodatkowo materiały użyte przy wykonaniu cholewki, pozwalają zawodnikowi lepiej czuć piłkę i mieć nad nią jeszcze większą kontrolę.

Piłkarze bardzo lubią nowości, więc sprzęt Nike natychmiast znalazł w ich oczach uznanie, a korki Nike Magista można zobaczyć na stopach największych piłkarskich gwiazd z Andrésem Iniesta na czele.

Powyższy przykład doskonale pokazuje jak ważną rzeczą dla poszczególnych producentów sprzętu piłkarskiego jest wprowadzanie do świata sportu nowych technologii. To właśnie te wszystkie nowości pozwalają sportowym potentatom utrzymywać swoja pozycje na rynku i być krok przed konkurencją. I nie chodzi tutaj tylko o obuwie piłkarskie, bo technologiczny wyścig dotyczy również piłkarskich trykotów, piłek, ochraniaczy na golenie, czy nawet sprzętu treningowego. Na rywalizacji producentów zyskują sami piłkarze, którzy mają do dyspozycji coraz lepszy sprzęt, który z kolei stwarza im jeszcze większe możliwości.